Het achtste hart is opgedragen aan de bloemen 
Overal om ons heen komt de natuur weer tot leven
Bloemen bloeien overal om ons heen
Ik hou er van om te zien hoe ogenschijnlijk dode planten toch weer uitlopen en gaan bloeien
 
Ik heb van vilt een hart gemaakt met de vorm van het eerste blok
Dit hart heb ik met een festonsteek  vastgezet
Ik was van plan dit hart te versieren met pailletten  maar dat vond ik te druk

Ik heb alleen een klein hartje van kleine kraaltjes gemaakt
 En daarna met een stukje vilt en knoopjes bloemetjes gemaakt
Het steeltje en blaadjes geborduurd
En I Love Flowers met een stiksteekje erbij gezet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik zie nu dat het kleine hartje niet goed vast zit
Dat maak ik nog in orde
 
 
 
Volgende week alweer het laatste hart
En de week daarna komt de afwerking
Ik vind hem al heel mooi
